יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

לגור עם שותף ולשמור על ניקיון


אני שונאת לנקות, לכן אני משתדלת לשמור על ניקיון הסביבה שלי כדי שאני אצטרך לנקות ממש מעט פעמים. למשל בעבודה יש חברת שירותי ניקיון, אבל משום מה הגברת שמנקה מטעמם לא טורחת לנקות את בשולחנות של העובדים, כך שניקיון השולחן צריך להיעשות על ידי כל עובד. השולחן שלי בדרך כלל צובר שכבת אבק עבה מאוד על שהוא עובר ניקיון.
בבית המצב לא שונה בהרבה. אני משתדלת לשמור על ניקיון, למרות שבבית זה הרבה יותר קשה כי אני לא גרה לבד, אלא עם שותף, שלא ממש מקפיד על ענייני ניקיון. זה לא שהוא עצמו מלוכלך. ממש לא, הוא דווקא מתקלח הרבה, בדרך כלל הוא כל כך מקפיד על ניקיון הגוף שלו שהוא גומר את המים החמים. אבל מה שמעבר לגוף שלו, לא זוכה לטיפול דומה.
המטבח, השירותים והמקלחת הם כנראה חלקים שלי בלבד בבית כי אני היחידה שדואגת לניקיון שלהם, מהרמה הבסיסית ביותר ועד לקירצוף. הבן אדם אפילו לא טורח להחליף נייר טואלט כשנגמר שלא נדבר עם להוריד את הקרש...
עכשיו מה שעצוב זה שהצעתי לו כבר אינספור פעמים שניקח שירותי ניקיון אחת לשבועיים ונסגור עניין. אבל הוא קמצן מידי ומסרב. הוא לא מנקה, ולא מוכן לשלם למישהו שיעשה את הניקיונות. איפה זה משאיר אותי? בזוהמה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה