יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

ניקוי שטיחים במשרדים


אני עובדת במשרד בו עובדים בערך 30 אנשים. זה בניין ישן ולא מאוד מטופח, וכל הנושא של ניקיון פה הוא מתחת לכל ביקורת. או לפחות היה...
לפני שלקחנו את החברת ניקיון שיש לנו עכשיו עבדה פה מישהי בניקיון שממש חיפפה. לא ניקתה את השולחנות, לא עשתה אבק. פעם בכמה חודשים היא היתה שואבת אבק מהשטיחים (יש פה שטיחים מקיר לקיר). היתה עושה את המינימום שאפשר. אני מבינה שהתחום של ניקיון הוא לא התחום הזוהר ביותר לעבוד בו, אבל אם משלמים לך לעשות עבודה, תעשה אותה כמו שצריך.
הדבר הכי נורא היה השטיחים. אם יש משרד בו במקום רצפה יש שטיחים מקיר לקיר חייבים לעשות ניקוי שטיחים אחת לתקופה, אחרת מצטבר המון לכלוך בתוך השטיח, דבר שמושך ג'וקים וחולדות ויכול לגרום לאלרגיות.
אחרי כמה חודשים שהייתי פה פניתי למנהל שלי שיאשר לי להחליף את החברת ניקיון שהייתה פה. הוא לא התנגד בתנאי שאני אשמור על מחירים סבירים. התחלתי לחפש חברת ניקיון אחרת, קיבלתי כמה הצעות מחיר ובסוף סגרתי עם חברת ניקיון רצינית ומקצועית מאוד. דבר ראשון עשינו על פי ההסכם היה ניקוי שטיחים יסודי בכל המשרד.
אני חייבת לציין שאי אפשר להשוות בכלל בין שתי החברות ניקיון. חברת הניקיון הנוכחית הם עולם אחר. מנקים תמיד יסודי לאורך כל היום, עושים אבק, תקרות, קירות, חדרי שירותים כמה פעמים ביום. הכל. פשוט תענוג.
לסיכום אני ממליצה לכם כשאתם בוחרים חברת ניקיון תבדקו טוב טוב מול מי תעבדו, וקחו המלצות מחברות שעבדו עם חברת הניקיון. חשוב לקחת חברת ניקיון מקצועית ולא חאפרים למיניהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה