יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

ניהול ואחזקה במלון


וואו...איזה סיפור שהיה לי אתמול. אני מנהל אחזקה במלון בתל אביב. אבל אני לא שייך למלון, אני נציג של חברת ניהול ואחזקת מבנים שאחראית על כל הנושא של ניקיון המלון, והתפעול השוטף שלו.
בקיצור, אתמול בצהריים התפוצץ לי צינור מים ראשי. כמו שבטח רוב האנשים יודעים, יש תפוסה מלאה במלון בימים אלו, בעיקר על ידי תיירים מצרפת. אז היה פיצוץ בצינור והתחילו בעיות בכל הצנרת במלון. היינו צריכים לנתק את הזרם בכל המלון! רק שיהיה מעט פרופורציה למי שלא בא מהתחום – המלון בתפוסה מלאה, ומעבר למקלחות שלא עבדו, המטבח לא יכול לעבוד, המלתחות, חדרי השירותים. זה מצב שלא יתכן במלון. כבר קרו כל מיני דברים בעבר, אבל באמת החברת ניהול ואחזקת מבנים טיפלה בזה ממש מהר. הפעם התקשרתי אליהם הום התחילו להביא אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה. הצלחנו אחרי כמה שעות להחזיר את זרם המים ולבודד את הצינור הבעייתי. אני אקצר את הפרטים הטכניים ורק אגיד שהצינור תוקן לאחר יומיים. אבל זו היתה רק ההתחלה מבחינתי, כי מה שהלך שם אחרי זה... איזה בלאגן, איזה לכלוך. היה נזק רב שנוצר מהפיצוץ של הצינור, גם בשטיחים, גם בקירות, והיה צורך בניקיון רציני מאוד. החברה תגברה עובדי ניקיון ועשינו מבצע ממוקד לניקיון האיזור.
זה ארך יום שלם, ובסוף האיזור היה נקי, השטיחים הוחלפו, והקירות תוקנו ונצבעו. לא פשוט הנושא של ניהול ואחזקת מבנים, יש הרבה משברים ותמיד יש דברים לטפל בהם. בעיקר בבתי מלון ובעיקר בעונת השיא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה