יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

ניקיון הרכב


הרכב של החבר שלי הוא האוטו הכי מבולגן ומלוכלך. הוא טוען להגנתו שזה רכב שמשמש אותו לעבודה. והוא אכן עוסק בעבודה שניקיון הוא ממנה והלאה- סילוק יונים. אבל אני חושבת שכמו שאני שומרת על ניקיון בסביבת העבודה שלי, כך גם הוא צריך לשמור על ניקיון בסביבת העבודה שלו- במקרה זה הרכב שלו.
ואם לא ניקיון אז לפחות קצת סדר... כשאני נכנסת לרכב שלו אין לי איפה לשים את הרגליים! הכל מלא מכשירים שונים ובגדים ונעליים. ממש נורא. מה יהיה כשיהיו לנו ילדים? איפה הם ישבו?
חבל שאין חברת שירותי ניקיון שמגיעה אליכם הביתה ועושה סדר וניקיון יסודי ברכב. שירותי ניקיון בתחנות דלק ינקו את האוטו מבחוץ ובמפנים. אבל אם יש בלאגן כמו באותו של חבר שלי, הם לא יסכימו לעשות ניקיון פנימי. אין סיכוי.
אני מבינה שאין לו חשק בשבת בבוקר לקנות ולהתעסק בניקיון של הרכב. כמו שאני לא אעסוק בניקיון של הבית בסוף השבוע. אבל רכב לא צריך לנקות כל שבוע. אם שומרים על הסדר ברכב, אפשר לעשות ניקיון גם אחת לחודש-חודשיים, לא צריך יותר מזה. אבל הוא בלאגניסט ולא יעזור שום דבר. בן אדם שמאבד את הארנק בממוצע שלוש פעמים בשנה, את הנייד חמש, ואת המפתחות שש, כנראה לא יעזור לו שום דבר. מעניין מה יהיה כשיהיו ילדים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה